Digitale Marketing Services
Performance Marketing
Een mooie website of webshop is leuk, maar het betekent niets zonder bezoekers. We helpen jou de ideale klant te bereiken. Met performance marketing heb je een strategie die snel resultaat oplevert en die bovendien ook nog meetbaar is!


Digitale Marketing Services
Performance Marketing
Een mooie website of webshop is leuk, maar het betekent niets zonder bezoekers. We helpen jou de ideale klant te bereiken. Met performance marketing heb je een strategie die snel resultaat oplevert en die bovendien ook nog meetbaar is!


Scoren met performance marketing
Starten en meteen scoren, daar zorgt Smooth voor. We helpen je graag op weg om samen je marketinginspanningen te optimaliseren en bovendien je resultaten te maximaliseren. Een combinatie van de volgende factoren speelt hierbij een belangrijke rol.
Doel(groep)
Voor de lancering van een campagne bepalen we samen jouw doel en doelgroep. Dit doen we niet enkel vanuit een analysestandpunt, maar ook met oog op de advertentieplatformen. Het is belangrijk en noodzakelijk om hiervoor op voorhand je doelen te bepalen.
Bod
Money, money, money! Met onze ervaring adviseren we jou graag een goed bod. Dit gebruiken we om de advertentie op een specifieke plaats en tijd weer te geven aan de door jou gekozen doelgroep. Dit alles voor een goede prijs natuurlijk!
Creativiteit
“Oh ja, creativiteit”. Door de aandacht vooral op meetbaarheid en resultaat te leggen, vergeet men af en toe de creativiteit. Smooth helpt jouw campagne te voorzien van een krachtig thema. Met de juiste creativiteit kun je de performance van jouw campagnes verhogen.
Meten = weten
We analyseren, passen aan en sturen bij waar nodig. Maar starten doen we uiteraard met het bepalen van de juiste meetindicatoren. We bespreken transparant wat de resultaten zijn van jouw campagne en bekijken samen waar bepaalde verbetermogelijkheden liggen.
Jouw ideale Performance Strategie
Performance Marketing gaat over het betalen voor een actie, click of resultaat. Het loont om een goed begrip te hebben over de verschillende strategieën die het meest worden gebruikt. Hierbij enkele strategieën die we gebruiken:
Cost Per Mille (CPM): “Kost per duizend”. Waarbij de duizend verwijst naar het aantal impressies. CPM is dus de kost per duizend weergaven.
Cost Per Click (CPC): bij Kosten Per Klik betaalt de adverteerder alleen wanneer er daadwerkelijk geklikt wordt op een advertentie.
Cost Per Sale (CPS): Kosten Per Verkoop. Hierbij betaalt de adverteerder wanneer er een verkoop is gebeurd uit de desbetreffende advertentie.
Cost Per Lead (CPL): Kost Per Lead, betaalt de adverteerder voor iedere lead die gegenereerd wordt.
Cost Per Action (CPA): Kost Per Actie. Hierbij betaalt de adverteerder wanneer er een specifieke actie uitgevoerd werd.
Project Manager
Glenn
Aan de slag met Performance Marketing!
Zet je eerste stappen richting de top! We helpen je graag om de ideale klant te bereiken.